Sabtu, 27 Februari 2010

חג השבועות Heroes אינדונזיה

חג השבועות Heroes אינדונזיה

ללגום Lumoindong,
PDT. פול Sambow איגנטיוס Lumoindong או הידועה יותר בשם SIP Lumoindong (נולד Manado, צפון Sulawesi, - מת Semarang, הוא המנהיג הרוחני Minahasa צפון Sulawesi, אינדונזיה. הוא מנהיג רוחני הלאומית של אינדונזיה. Sambow איגנטיוס פול Lumoindong וראשי הכנסייה. הוא המכונה Pinkstergemeente ווריורס: Vereniging "Pinkstergemeente" באינדונזיה. אינדונזית או קרא Pentecostal Fellowship הכנסייה. בעמדה כמו המזכיר הכללי, כנסייה חלוצה semarang. משרדו מלווה ניסים רבים, החל אביה באוגוסט קופס חולה להשתתף תחת Groesbek הוביל הפולחן ואן Klaveren מיסיונרית שהוזמנו על ידי Gesel. השירות הפולחן כי ייושמו בבית ולהתפלל עבור אביו, ולאחר מכן נפל מחוסר הכרה בכוחה של רוח הקודש, ולמחרת הוא ראה את אביו גיסה לרפא. כשהיה שמחה רכיבה עם שבחים אלוהים, רוח הקודש מלא, כך לדבר את השפה ואת נתן את רוח הקודש.

SIP הוא גם יזם Lumoindong צפון Sulawesi, עובדיה BPM שהפכה מאוחר יותר משרתו של אלוהים יחד עם אחיו סאלם Frits Lumoindong אשר גם משחרר את כל משרדי העסק לשרת את האדון. הוא מת ב Semarang בתפקידו כמשרת אלוהים נקבר Semarang. צאצאיהם להיות המשרתים הם ילדים של אלוהים מהם הוא: ליאו Lumoindong, פאולה Lumoindong בג 'אווה, כולל הנכדים, כלומר: פרנקלין Lumoindong, Sambow (סמי) Lumoindong.


אינדונזיה לא גיבורים חג השבועות מחשבה / שכחתי

Frits סאלם LUMOINDONG


Frits ואת אחיו פול היא קהילה Sambow Pinkster הראשון הוטבל עם עשרה אנשים אחרים. הם היו הפרי הראשון בשירות הכנסייה האב מהמשפחה. קורנליוס א Groesbeek / קורנליוס Groesbeek, Pdt.George פרדריק ואן Gessel.

F.G. ואן Gessel את מיקום עמדות עם משכורת גבוהה (פעל 800, -) ב באטאביה נפט החברה (Shell) למטה לחלוטין ולהקדיש את הבשורה. לפני סוף השנה, מספר המבקרים בפועל עלה ל -50 בני אדם. הקהילה מורכבת בעיקר של הולנדית, הולנדית דוברי שפות הודו.
קהילות קטנות של ניסיון Cepu Pentecostal לחץ כבד. הם לעגו ומושמץ ב, נדחתה. הכומר Hoekendijk הדגיש כי אפילו Cepu Pinkster קהילה חזקה, ואת הקסם קורה.
עם זאת, עם עבודה מרשימה של אלוהים לוקח רק שלושה חודשים מאוחר יותר ב 30 מרס 1923 אירוע מרכזי קורה שאחד אבן דרך הראשונה בהיסטוריה של חג השבועות באינדונזיה. אבן דרך מאז מרס 1921 בשורת הזרעים שנזרעו עם דמעות באלי, התחיל fruiting במי הטבילה הראשונה עבור 13 אנשים אל Cepu כיכר השוק בשעות אחר הצהריים. טבילה המבוצעת על ידי הכומר. קורנליוס א Groesbeek, בסיועם של הכומר. ג 'יי Thiessen, מיסיונר מהולנד. בין 13 אלה היו F.G. ואן Gessel ואשתו, S.I.P. Lumoinding ואשתו אוגוסט קופס.
בין השנים 1923-1928 מן הכנסייה ב Cepu לא פחות מ -12 עובדי האלוהים לקבל את טבילת הראשון באינדונזיה כדי להפיץ את הבשורה סומטרה, ג 'אווה, Sulawesi ו מאלוקו. ביניהם: Pdt.F.G. ואן Gessel, Pdt.S.I.P. Lumoindong, ו Pdt.Frits אחיו סאלם Lumoindong, הכומר וו Mamahit, Pdt.RO Mangindaan, אוגוסט קופס (SIP-Lumoindong החוק), Mr.Vicentie.

FS Wonosobo Lumoindong פתח את המושב, וכמה RANDUBLATUNG בדיקה בג 'אווה, לפני שהפך לשר וסייע חלוץ המשפט בצפון Sulawesi ב Minahasa Pdt.Runtuwailan בין השירותים עם מימון לספק שירותים עבדי אלוהים ובנייה של מקומות תפילה.


Heroes הקורבנות חג השבועות, אינדונזיה

פול Lumoindong

פול Lumoindong, כמרים, יוזם מחלוצי Lumoindong האגודה, מחבר Fam של המחקר ההיסטורי ואת היחס Lumoindong Minahasa ועוד שבט ב Minahasa. מייסד ויו"ר המשלחת של הקרן של משגשגת

הכומר פול Lumoindong או הידועה יותר בשם Lumoindong Polce (נולד Wonosobo, מרכז ג 'אווה, 5 אפריל 1945 - מת Manado, 22 באוקטובר 1991 בגיל 46 שנים) היא רוחנית Minahasa צפון Sulawesi, אינדונזיה. הוא מנהיג רוחני הלאומית של אינדונזיה. פול Lumoindong וראשי הכנסייה. הוא נקרא: "דרך התנ"ך", כלומר: לתת הרצאה, דרשה מאת להזכיר את המאמר יכול להיות מילה במילה בדיוק כמו בספר, גם האיות תרגום. במשרד שלו ב התחייה (TRC) ב Minahasa, צלם צילם וראה את הצל של פנים של מלאך. תורת הנצרות באש תחייה, את רוח הנבואה, הריפוי, נסים קורים שירותים רבים. הוא המשרת של לורד יורש מלגת משרד Pinkstergemeente, אינדונזיה.

תנועה מתוך ההתחלה שלו להיות מורגש חג השבועות 1970s, תשוקה בוערת לתפילה תפילה צום צום מפגיש אנשים הכמיהה תנועה אחרת pentakota אש. Lumoindong מייסד פול האוונגלית Pentecostal ארגונים ברחבי העולם בשנת 1970 עם חבריו. האש שבערה תפילה מתפלל יחד עם צוות צום תפילה שלהם במשך ימים של צום יחד עם 400 אנשים בעיר Manado. אלפי נסים קרה כי למשוך אנשים רבים התאספו כדי לחוות את הריפוי ניסים, אלוהים גילה את נוכחותו. יש אנשים שנהרגו על ידי אלכוהול בתאונות דרכים נהרג, לאחר מכן צוות התפילה להתפלל עבור האנשים האלה לשקם את חייהם. בתחילה הפגישה הזאת תפילה היא רק קבוצה קטנה אבל לאחר מכן משכו מאות הכהנים אחריו, הפכה תופעה מעניינת בשנות ה -1970. מנהיגי ארגוני החשים 'כוח' של המפגש הזה, מנסה למנוע התפשטות של התנועה, המנהיגים החליטו לפטר את השרים שהצטרפו מלגה של התפילה.
רכז תפילה מי הוא למעשה רק kostor הכנסייה (בוני ניקוי / השומר של הכנסייה), כמו גם פיטורים, tersebutdi kostor ונכלא באשמת ארגון פגישות בלתי חוקית. לאורך החלטה להילחם ארגונים בלתי חוקית של הנשיא, בעיה זו היא, מנהיגים של ארגונים גדולים כדי לדווח על פעילויות של תפילה, עם אמין קל לעקוב אלמנטים של המנגנון, כך וו Pangkey נעצרה סביב 5 שנים, ללא לדין. זה מילא את דברי הפסוק: "אתה לכלא על ידי מנהיגים דתיים בשם האל". לאחר המעצר פיטורים מסיביים של הכוהנים, ארגוני חדש המתעוררים במחוז צפון Sulawesi, כדי לקבל הגנה משפטית berkumpu, הפולחן. בין קרן evangelistic גת שמנים אחרים, גולגולתא Evangelism קרן, אשר mushroomed תפילה ברחבי צפון Sulawesi, אינדונזיה ואפילו אזורים שלמים. עכשיו, קבוצות תפילה כריזמטי שוב בלתי ניתן לעצירה, יש mushroomed בכל מקום, אפילו פעם אחת כל כך מתעב, דחה ואפילו עכשיו יכול להיות מוצדק. פרקטיקות שונות וקבוצת תפילה כריזמטי המרחיב את דרכי הפעולה של רוח הקודש עם ביטוי המתנה של ריפוי, לשונות, ואחרים גם שבחים עם tambourines נדחתה בעבר על ידי ניהול של ארגונים גדולים עכשיו יש להם עתה אימצו אותה שאפיינה את הארגון.

פול הוא גם המייסד Lumoindong הראשון ויו"ר קרן מיסיון Sejahtera. הוא מת ב Manado שלוש פעמים, אחרי פעמיים עלה, כאשר אשתו וילדיו להתפלל, אחרי שהיא תחת עלה לשמים ולקבל הביתה אישית יוצאת דופן יותר מאשר בארמון של כדור הארץ, בעוד אשתו בעת נבנה הבית שלו. הוא מת ב -22 באוקטובר 1991 נקבר Manado. הילדים שלה הפך משרתו של אלוהים הכומר דוד DS Lumoindong, Revielviano Offily Lumoindong, Trivijaya דואר Lumoindong, Vigielia Oral C Lumoindong

Tidak ada komentar:

Posting Komentar